lördag 19 juni 2010

Jag var där!

Trots allt var jag där! Fick några bra bilder! Här har de satt sig i vagnen de åkte runt i.
Här har de klivit iland från slupen.

Och här vinkar de till folket! Vilket fantastiskt bröllop!
Jag skulle ju egentligen jobba idag men inatt slog magsjukan till. Då tänkte jag att jag får väl ligga i soffan och se. Men regnet öser ner och då brukar parabolen lägga av och naturligtvis idag! Men så ramlade kronan ner, datorn! Jag har legat i sängen och sett det på datorn ! Vilken fantastisk uppfinning datorn är! Första parkett i sängen i sovrummet! Alla foton tagna på dataskärmen! :)

9 kommentarer:

fale artut sa...

Vackert bröllop, man blir så glad när man ser dem! Krya på dig!

Eva sa...

Vist är det ett vackert par Victoria & Daniel.
Här har TV:n varit på hela dan,
Krya på dej Kram!

Astrid sa...

Hoppas du har hämtat dig nu, efter magsjukan.
Jag såg också bröllopet. Bara på eftermiddagen. Vilken stämning och vad vackert det var!!

Rosenvante sa...

Vi satt uppe i natt och tittade på inspelningen från bröllopet. De är så fina och vilken glädje och kärlek de visar mot varandra.
Tur grodan blev en prins.

Hoppas du piggat på dig så du slipper ligga hela den här dagen också.

Monica Hansen sa...

Visst var det vackert! Krya på dig:)

Filimarans Funderingar sa...

Jag satt nästan hela dagen och tittade och njöt

Unknown sa...

Vist är det ett vackert par Victoria & Daniel.Krya på dig.
Kram Ginan

by Caloweena sa...

Och jag var faktiskt där på riktigt på Lejonbacken! Och tårarna trillade ner för kinderna när Victoria tackade för sin prins! Väldigt romantiskt och vackert! Hoppas du har kvicknat till!

Magganmagi sa...

Fantastiskt vad du är smart som tar till datorn när TV lägger av! Visst var de fina!
jag satt mest hela tiden med tårar och fånleende på läpparna.