onsdag 23 juni 2010

Fint besök och Pompe blev så trött!

På grund av min magsjuka som kom ju inte flickorna hem helgen som var men igår kom A med sin N. A bor ju söderut så hon har ju inte träffat Pompe förut. Hon och N började kasta boll med Pompe.

Sen började det vara två bollar i farten och då blev Pompe vinnögd!

Efter det kom fotbollen fram. Kan ju inte påstå att han hade nån vidare teknik. Han ska få börja träna i guppen Valpar med alldeles för långa och ostyriga ben! Vem vet han kanske blir fotbollsproffs en vacker dag!

Men sen blev Pompe trött!

Själv sitter jag och klappar garn idag. Vitt mohairgarn så mjukt och fint! Det vann jag i Hon som stickars utlottning. Känner mig lyckligt lottad! Tack å tack!

6 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Vilken go bild på trötta Pompe!

Anonym sa...

ge Pompe en stor Afghanistan-kram från mej! :) A och N med och sen älskade S :) Och sen kramar du och Beeman om varandra från mej!
kram-kalas!!!!!

//Lilla N

Rosenvante sa...

Så mysigt. Förstår att han hade problem med vilken boll som gäller.
Med lite träning så är han snart uppe i Ines klass. :D

Timeout sa...

Grattis till mohairvinsten. Och Pompe blir nog fotbollsproffs så småningom!

Handgjorda drömmar sa...

Vilken underbar bild på sömnige Pompe!
Tack för din hälsning hos mig :)
Ville passa på att önska dig en riktigt fin och solig midsommarhelg!
Kramar marie

Metta sa...

Det är något speciellt med hundar och bollar. Theddy älskar när man kastar boll till honom och han är duktig på att ta "lyra" i munnen.

Pompe blir säkert mycket duktig. Vilken härlig bild på en trött Pompe.

Önskar en trevlig midsommar!