onsdag 16 juni 2010

Jag säger som Anja, vicken j-a smäll!

Mannen hade lagt sig och jag satt på sängkanten när det började mullra. Första tanken var Nu åskar det bäst att dra ut datorn, sen rusar mannen ur sängen i tron att vedpannan kokade, sen började rutorna att skallra, då ramla kronan ner: ett jordskalv! Jag har varit med om några och vetinte om det här var värre än nåt annat men man hinner bli lite rädd av dånet innan man förstår vad det är.
Jag gick ut imorse och kollade, min drömprins var kvar. Han hade inte flugit iväg när det dånade. Jag undrar över en bra dag att kyssa honom. Den 19 kanske? Han tar mig då i sitt flygplan och flyger ner till Stockholm och vi gifter oss i storkyrkan, jag blir Prinsessan Mia....... :)

11 kommentarer:

Magganmagi sa...

Skrattar gott! Så roligt du skriver!
Maggan

fale artut sa...

Haha! Du blir säkert StorDrottning på en gång!
Jordskalv, Fy så läskigt! Man har inte så mycket att komma med då precis!

Eva i Halmstad sa...

Grattis så skoj
HA de Jättegott
Eva.

Sunna sa...

Du kommer vara den vackraste bruden av dem alla

Ilkka sa...

Jag hörde av källor i Vännäs att det hade varit en ordentlig smäll där med. Men det var ju tur att prinsen stannade iaf. :)

Cecilia sa...

Gott att ha en extra prins i trädgården!
Kan knappt föreställa mig fasan med detta muller, huvaliga!

Therese Lestander sa...

Men fy, jordskalv?! Fy så läskigt! Tur att prinsen stannade kvar på sin plats!

Det följde inte med någon instruktion, jag läste lite på bloggar och tittade på filmer på youtube och vips var jag fast!

ÄNGLASTINA sa...

Din "prins" är så söt.Tur att han inte lyfte.

Helena sa...

Lycka till som prinsessa, hoppas att det följer ett slott med...och massa pengar i en skattkista...

Rosenvante sa...

Fy, sånd där vill man ju inte vara med om.
Vi får titta lite extra på tv-sändningarna på lördag om vi får se dig med prinsen.
Fasen så kul om du hamnar i rutan.

Astrid sa...

Det får bli prinsess och prinsspan alltså..
Kan tro att ni blev skakis! Fy så otäckt!