måndag 14 september 2009

Jag är inte full....


Vad är det som händer? Bilden ligger rätt i mappen men här hamnar den på sidan! Det är inte jag som är full utan blogger som har nåt fuffens för sig! Nån som vet vad som är fel?
Iallafall går det frammåt med restgarnskoftan efter Sunnas mönster (finns här). Lättstickat och bra väl värd att rekomendera! Vad som blev var att de två nedersta knapphålen hamnade väl nära varann.
Sen så vill jag skicka en hälsning och grattulera N som sköt en tiotaggare igår!
Ute fortsätter vädret att vara gudomligt. Har varit på en hundprom och efter ett varv nu med dammsugaren ska jag köra gräsklipparen några varv innan jag far och jobbar.

7 kommentarer:

fale artut sa...

Teknikens under kallas det när det blir på det viset!
Trevlig kofta, vad du hinner mycket!

Anonym sa...

Tackarrrr!:)

Mia sa...

Det gör du inget, jag lägger bara huvudet lite ner på axeln så går det bra:)Hade planer om utearbete idag jag också, men så må jag in til vallokalet och räkna röster ikväll.. Här är det ju val idag. Spännande att se vad nästa statsminister heter...

Rosenvante sa...

Jag hade inte tänkt på det om du inte sagt det. Säger som Mia, vi får väl vrida på huvudet. :D

Sunna sa...

visst är det ett underbart mönster, jag återkommer ofta till det.vad gör det om vi får vrida på huvudet lite, det gör vi ju när vi möter något snyggt på gatan, wow för en 10 taggare. en sån vill jag ha i frysen

Astrid sa...

Blogger är lite hemlig ibland. Har jag också märkt.
Men koftan är fin på sniskan också.
Nån gång ska jag också prova det mönstret.

Metta sa...

Ja, ibland blir det inte som man tänkt sig, men man ser ju bilden tydligt även om den inte är rättvänd. Tycker också koftan ser trevlig ut. Kanske något för framtiden?