onsdag 6 oktober 2010

En Award och mitt kamerafodral!

Jag fick en förfrågan om vart jag hittat mönstret till mitt kamerafodral. Själva asgamarna (väldigt söta tycker jag) fanns på en väska på mönsterakrivet HÄR men nu kan jag varken se bilden eller klicka mig vidare på länken men förhoppningsvis är det bara min dator som strular! Jag har virkat den i Tilda på virknål 1,75. En lämpligt lång bit med luftmaskor och sen runt runt till lämplig höjd. En lite flärp där uppe med en tryckknapp på.

Sen har jag fått en award av Atti! Tack snälla du! Man blir så glad när nån uppmärksammar ens blogg. Jag fick den för ett tag sedan också så den här gången väljer jag att inte avslöja några nya hemligheter utan hänvisar till de gamla! Jag väljer också att inte skicka den vidare eftersom den cirklat ett tag, men jag blev inte mindre glad över den för det!

Här blåser det hårda vindar man får riktiga höstkänslor, alla löv virvlar runt och nu är första snön bara nån månad bort!

5 kommentarer:

Mia sa...

Grattis:) Det fina med dom här awarden är att jag aldrig klarar låta bli att klicka på länken, nu har jag hoppat runt i div. handarbetsbloggar i sverige och hittat en massa nya spännande sidor, inte så dumt faktiskt, med såna hopprundor..
Ha en fin kväll, och ditt mobilfodral gör mig glad :)

Astrid sa...

Klar med första UFOt? Grattis !

Caroline sa...

Tyvärr är det sidan med gam-mönstret det va fel på, men den kanske dyker upp igen =) Grymt söt är dom iaf, gamarna!
Ja, usch vad det blåste inatt, lät stundvis som om nått stort va påväg in genom väggen. Hua!

Maria sa...

Tack för kommentaren. Vad gullig du är! Jag vill definitivt hitta gammönstret! Det är ju supergulligt! Jag kan nog tänka mig någon som skulle behöva ett gam-iPhonefodral. Kram på dig!

Sunna sa...

den blev ju toppensnygg, gamarna är en favorit