torsdag 21 oktober 2010

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Rosenvanten, har sett nån liknande utmaning fast på engelska och eftersom min engelska är urusel blir jag tacksam att den är på svenska!

1. Vilket är ditt favorit ord?
Svar: Kärlek

2. Vilket är det mest avskyvärda ord du vet?
Svar: Ondska

3. Vad går du igång på, kreativt, spirituellt och känslomässigt?
Svar: Vackra färger och mjuka garner

4. Vad avtänder dej?
Svar: Elakhet

5. Vilken är din favorit svordom?
Svar: Jävlar

6. Vilket ljud eller oväsen älskar du?
Svar: Ljudet av mina flickor som skojar och tramsar med varann!

7. Vilket ljud eller oväsen hatar du?
Svar: Tandläkarborren

8. Vilket yrke skulle du kunna tänka dig?
Svar: Jobba i en garnaffär

9. Vilket yrke skulle du INTE kunna tänka dej?
Svar: Flygledare

10:Om herren var Guds himmel existerar, Vad skulle du då önska att han sa till dig när du anländer?
Svar: Vad bra du kom, skyddsänglarna på jorden behöver lite varma sjalar och sockar, här finns allt garn du kan tänka dig, bara att välja...... :)

Detta ska skickas vidare till fem och jag väljer:

Sunna
Anja
Astrid
Bizen
Fale Artut

1 kommentar:

Astrid sa...

Ja, tänk att det bara behövdes ett par UFOveckor för att få färdigt!
Återkommer i morgon om utmaningen, måste fundera =)