tisdag 7 september 2010

En Award!

Jag har fått en Award av Emlina! Tusen tack, man blir så glad när någon uppmärksammar ens blogg!
Sen till det svåra, berätta sju saker om dig själv, hm.... vad ska jag avslöja som ni inte redan vet?

Jo, trots att jag är infödd norrlänning äter jag inte surströmming!

Mina barn påstår att jag är trepig! Bara för att jag inte äter sylt, tomater, sill, krämer, gravad lax, gröt, strömming, lever, ärtsoppa................

Annan mat (det som är mat!) äter jag i stora lass!

Jag älskar att äta ute (på restaurang) där jag slipper laga maten själv!

Pizza är en favorit!

Kaffe dricker jag det första jag gör på morgonen, före och efter lunch, mellan måltiderna, före och efter middagen och det sista jag gör innan jag går och lägger mig!

Och sist men inte minst, min stora passion är choklad, ljus god mumsig underbar!

Sen var det sju bloggar den skulle skickas vidare till!
Bizen pysslar
Linusidah
(som håller på att lära sig spinna!)
Helenas småpyssel
Anjas blogg
(vi ska färga garn på fredag!)
Mias hemmaliv
Call design
(som drog ner mig i sjalträsket, Tack!)
Sen en till alla mina andra bloggvänner!
(Ni är fantastiska allihop)

7 kommentarer:

Helena sa...

Tack snälla du, vad roligt! Blir faktiskt rörd, och inspirerad.

Mia sa...

Det är ju enda gott att du äter lite osunt du också,du som inte gillar kakor och andra söta bakverk ;) Kaffe, choklad och pizza, låter smaskens, inte långt undan min egen diet nu om dagen. Det går lite i hundra här.. Tack ska du ha för omtanken, det värmer att bli tänkt på :)

Rosenvante sa...

Du är lika fantastisk du. :D
Kram

AnJa sa...

Tack för utmärkelsen :-) Ska fundera ut några snaskiga hemligheter... Lovar att jag inte ska bjuda på ärtsoppa på fredag. Hmmm måste komma ihåg att köpa hem myyyycket kaffe :-D

Sunna sa...

klart vi är fantastiska, du med

Cecilia sa...

Trepig, aldrig hört det ordet! Tror att jag fattar.
Visst är det trevlig med restaurangmat; man slipper hitta på, laga och plocka fram och sedan slipper man diska och ta hand om resterna! Helt klart bästa maten!:-D

Call design sa...

Tack goa du, och stolt är jag som en höna att du också finns i sjalträsket med mig. För utan sjalar som skulle vi frysa och det vill vi inte!