torsdag 11 februari 2010

En bloggares bekännelse

Jag har fått så många kommentarer om hur flitig jag är och hur mycke jag hinner men nu känner jag att jag måste berätta sanningen bakom alla mina alster, det finns fler här i huset som stickar! Här är det grodan i full färd att sticka på min nya plommonlila sjal. Övriga kommentarer från mig känns överflödiga, en bild säger ju mer än tusen ord, nu vet ni...... (berätta inte för nån att grodan är en mästerstickare, det skulle kunna förstöra hans image)

5 kommentarer:

ÄNGLASTINA sa...

Aha, då förstår man.Bra att ha en hjälpreda. Trevlig helg.

Astrid sa...

Men..ojdå. Med den minen han har vete sjutton om jag skulle lämna finaste sjalen i hans händer.
Men det ser ju ut att ha funkat förut.
Trevlig helg, allihop!

Monica Hansen sa...

Gillar grodan OS oxå? trevlig helg!

Mia sa...

Aha!!, och jag som har så många grodor, att jag inte tänkt på det. I helgen får jag starta den stora dressyrkursen :)

Rosenvante sa...

Ja, man har ju undrat ibland. Ska vara tyst som muren. :D