söndag 25 oktober 2009

Skellefteå AIK

Igår var jag och vännen G-M på hockey. Skellefteå vann med 3-0 över Modo. Det går bra för Skellefteå nu, jag tror jag vet varför! Kolla här! Men det vet ju inte Skellefteå om! Trevligt var det ialla fall! Vi käkade pizza på vägen hem och firade. Jag är ju inte själv nåt större hockeyfreak men det är kul att vara där och känna stämningen!
Det går sakta frammåt med mitt görafärdigtprojekt. Nu är polkatröjan hopsydd men det fattas knappar och jag har inga hemma som passar så det får bli nästa gång jag åker till stan. Bättre bild kommer när knapparna är isydda!
Vintertiden är här och idag får vi en timme extra som kan nyttjas till stickning! Inte illa!

4 kommentarer:

Ilkka sa...

Vilken härlig polkagriströja!

Rosenvante sa...

Vilken tur att det finns maskotar.

Mia sa...

Du får ju färdigt massor!! Jag bara köper en massa garn om dagen men kommer inte igång med något. Stämmningen på hockeykamper kan jag allt om dog, var trogen VIK i många år när jag bodde hemma. Pulsen under kamperna var något helt speciellt. Det är tur att ingen diktator har kommit på att man fint kan "hjärntvätta" publiket för med det trycket som råder inne i hallen, yes!!, det är kul att se hockeykamper, vinner sedan rätt lag ...!!!

Astrid sa...

Ja..vilken härlig tröja. Gladtröja=)