onsdag 28 oktober 2009

Inte hann den bli klar....

Nej jag hann inte bli klar med A:s börs innan hon åkte tillbaka till Norge. Fick riva upp en bra bit, glömde räkna med att arbetet vrider sig när man virkar runt såhär så rosen hamnade så långt ut på kanten översti. Garnet är Tilda och rosen är hämtad ur en märkbok.
Rymmer körkort, kontokort och lite sedlar.
Nu har jag varit och fått vaccin mot knorrsnuvan så jag kanske klarar mig! Änsålänge har jag inte hört om någon som fått det än i trakterna däremot härjar det i Skellefteå så det är inte så långt borta.

6 kommentarer:

Susilull sa...

Så söt den blev! Såna där småväskor är perfekta att ha!

Call design sa...

Jag tror inte att det gjorde något att den inte hann klart då slutresultatet är bara så fint. Wow vilken present att få och att sedan få använda en sådan skatt!

Rosenvante sa...

Fantastiskt vacker.
Hoppas du slipper få feber nu bara när du tagit sprutan. Läste idag att det kan bli lite reaktion redan dagen efter men att det inte skulle vara långvarigt.

Mia sa...

Knorrsjukan, vilket underbart namn på influensan :) Den blev ju fin din lilla börs, och nu sitter rosen perfekt!

fale artut sa...

Den blev ju fin! Lite klurigt med virkning men du fick ju till det Fale fint!

Linda Lidén sa...

Så fin den blev!!