torsdag 29 mars 2012
Hemma igen!
måndag 19 mars 2012
lördag 17 mars 2012
Snart!
Ha en fin lördagkväll allihop!
onsdag 14 mars 2012
Jag får be trollen om ursäkt!
Igår var jag på stickcafe och jag hade hört rykten om att mitt gråsvarta nystan synts till där så jag frågade efter det och visst fanns det där, det var alltså jag själv som glömt det så jag får be trollen om ursäkt men tycker att de kan komma tilbaka med mitt Pippi-mönster! Kan inte tänka mig att det skulle vara jag som har lagt bort det..........Trevligt var det på stickcafeet, vi var tre från tvåändsstickningskursen som satt och tvåändsstickade! (varför ska det vara så längt och krångligt ord?)
Ikväll blir det simning för hela slanten, det är en njutning att få simma i en varmbassäng!
lördag 10 mars 2012
Strålande sol!
torsdag 8 mars 2012
Junta ikväll!
onsdag 7 mars 2012
En tuuuuuuuub!
lördag 3 mars 2012
En bra dag!
Var till stan i fredags och hittade stickor på OBS som är korta! Perfekt när man stickar babykläder då behövs det inte mer och man stöter inte i allt runt omkring. Här ovan ligger de bredvid ett par vanliga stickningar. Tyvärr tänkte jag fel och satsade på 3:an medan min stickning är på 3,5 men jag fick ju prova några varv vid resårstickningen. Ska försöka få i 3,5or också!
Ha en fin dag i solen och framför tv:n!
torsdag 1 mars 2012
Våren är i antågande!
Det här är mitt 800:e inlägg! Tänk åttahundra inlägg har jag suttit och skrivit och det må väl vara men att så många har läst dem! Tack för alla era goa kommentarer det är dem som gör att man bloggar vidare!
tisdag 28 februari 2012
Kurs ikväll!
söndag 26 februari 2012
Vi går mot vår!
Pompe hälsar och tackar för alla gratulationer!
fredag 24 februari 2012
En stor dag i dag!
Ha en trevlig helg allihop!
onsdag 22 februari 2012
Oj oj oj!
tisdag 21 februari 2012
Vilken kväll det ska bli!
Ikväll ska jag börja en kurs i tvåändsstickning! Här ute på landet långt från stan är ju inte utbudet så stort så jag tycker det känns jättelyxigt att få gå en kurs i det, en liten dröm går i uppfyllelse! Rapporter kommer!
måndag 20 februari 2012
Äntligen ledighet i sikte!
Nu har de valt storlek på hjälmarna så jag har stickat en till i samma storlek och skickat iväg med snigelposten som faktiskt gick fort när jag skickade de två första mössorna.
Tack för alla fina komentarer om Noel och Elliot!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)