onsdag 14 mars 2012

Jag får be trollen om ursäkt!

Igår var jag på stickcafe och jag hade hört rykten om att mitt gråsvarta nystan synts till där så jag frågade efter det och visst fanns det där, det var alltså jag själv som glömt det så jag får be trollen om ursäkt men tycker att de kan komma tilbaka med mitt Pippi-mönster! Kan inte tänka mig att det skulle vara jag som har lagt bort det..........
Trevligt var det på stickcafeet, vi var tre från tvåändsstickningskursen som satt och tvåändsstickade! (varför ska det vara så längt och krångligt ord?)
Ikväll blir det simning för hela slanten, det är en njutning att få simma i en varmbassäng!

10 kommentarer:

AnJa sa...

Trollen hade kanske gömt det på stickcaféet?? ;-)Trist att jag missade det. Kan inte påstå att årsmötet var särskilt inspirerande...

BiZen sa...

Hoppas trollen plockar fram det där mönstret snart!
Önskar dig en härlig bassängkväll!
Kram! //BiZen

Maritas Maskor sa...

Du, det finns nog troll både lite här och var.... Hoppas du får tillbaka ditt mönster och att badet var skönt. Det lät underbart med VARMT vatten :)

Pysselfarmor sa...

du titta på trollet som står - be det snällt då hittar du mönstret - bara "litet" hövlighet behövs ska du se och litet fjäsk!

2ändsstickning ?

Sunna sa...

undrar hur många timmar jag tillbringat med att leta...och det värsta är att jag hittar en massa nytt varje gång jag letar som jag glömt..

Rosenvante sa...

Ha, ha tror nog de hade ett finger med i spelet ändå.

Sanne sa...

Absolut trollen som bråkar med dig. Det är kanske dom som trasslar mina nystan i lådorna?

Maria sa...

Tack snälla! Det var riktigt fula troll :)

Mmatilda sa...

Du gör då roliga saker jämt! Både stickcafe och varmbad! Jag har provat på det där varma vattnet också, men det är länge sen nu, och då var det under andra förhållanden, jobb.

Cecilia sa...

Fint att få tillbaka nystanet! Du ska se att mönstret ligger på något riktigt bra ställe!