onsdag 30 mars 2011

En award!

Jag har fått en award från Maria med bloggen Pyssel och Knåp! Tänk man blir lika glad varje gång ens blogg blir uppmärksammad! Awarden är en uppskattning till oss mindre bloggare. Det enda som följer med awarden är att ge den vidare till 5 andra bloggare som har mindre än hundra följare!

Jag skickar den vidare till:


Min trogna vapendragare och vän även IRL



En ny mycket trevlig bloggbekantskap! (Även hon en norrlänning!)

Handarbetskorgen


En alltid lika trevlig blogg att besöka (Västkusten denna gång!)




En som gjort ett underbart sjalmönster som jag fått!


ALLA

som tittar in på min blogg!


PS Nånting ligger här och stör som jag inte får bort men radavstånden blir ofantliga! DS

6 kommentarer:

Cecilia sa...

Men tusen tack! Och jag som varit en sådan ojämn bloggare den sista tiden!
Nu blev jag allt väldigt glad!

Paradiset Kaos sa...

Skönt att det inte bara är min blogg som krånglar. ;-)
Jag skriver styckevis på min, men den envisas sen några dagar tillbaka att skriva allt i ett stycke.
Ha en fortsatt skön onsdag

AnJa sa...

Tack goa Mia :-)

Rät&Avig sa...

Oj, vad kul! Tack så mycket!
Ska genast fundera på vilka jag ska skicka vidare till...men det får bli i morrn...är lite trött i knoppen efter ett par timmar på stickcafe´.
Vi var bara tre stycken men det blev lite stickat och mycket skratt!

Pysselfarmor sa...

Jättegrattis från mig!

Anna - stickande trädgårdsstudent sa...

Det blir ju lite luftigt och fint med det radavståndet;) Grattis till awarden!