onsdag 4 mars 2009

Paket!


Jag har fått mitt första hemlispaket! Och det var mycke i paketet! En sticktidning, jag som aldrig ägt en sticktidning!I den finns virkade kinesiska tecken som amigurumis. mitt tecken är också tiger! Sen en chokladkaka att knapra på. Och sist men inte minst tre nystan ECO baby-bomull och mönster på påskägg att virka. Inte nog med det, en ergonomisk virknål också att virka med! En sån har jag inte och det ska bli så spännande att prova! TACK du hemlige vän! Så överaksad och glad jag blev! Jag ska ge mig ut på nätet och se om jag hittar engelska virkförkortningar någonstans så jag kan virka ur tidningen. Sen fick jag små ledtrådar i det fina brevet om vem du är, jag får klura vidare på det! En sak är säkert, jag älskar paket!

4 kommentarer:

Rosenvante sa...

Oj, det var inget dåligt paket. Vilken fin hemlig vän du fått-

Mia stickar sa...

Ja, visst har jag!

Karin Berg sa...

ser ju jättetrevligt ut! garnet ser fint ut tycker jag.

Samtal från min trädgård sa...

Vilket fint paket, ett riktigt engagerad paket, som passar precis till dig. Du hittar nog snart din hemliga vän