måndag 18 januari 2010
söndag 17 januari 2010
I skuggan
(För er som jag innan igårkväll aldrig varit på Mord till bords så är det en teatergrupp som sätter igång ett rollspel under middagen som man dras med i och det är en mordgåta som ska lösas)
lördag 16 januari 2010
Sjal nummer två!
Börjar bli lite nervös nu. Ska på 50-årskalas ikväll och det blir Mord till bords! Tänk om det är jag som är offret? Eller är det jag som är mördaren och får 20 år på Hinseberg? Oj oj oj, detta blir spännande!
fredag 15 januari 2010
Våra hundar
Ha nu en riktigt trevlig helg allihop!
onsdag 13 januari 2010
Restgarnskoftor
En Award!

Jag har fått en award av Mia! Man blir så innerligt glad när man får en award! Tack snälla goa Mia! Till awarden hör att man ska berätta 7 saker om sig själv. Jag bara ler när jag ser hennes första tre punkter och undrar om det inte är jag själv som skrivit dom! Jag lånar dem men i svensk översättning
Jag älskar att vara hemma, mitt hem är min borg trots att jag är en rotlös varelse
Älskar att pyssla men är dock lite lat
Jag är stormissbrukare av kaffe och nikotin
Jag gillar nya utmaningar, vill lära mig nya saker (nu väntar jag på boken om dominostickning)
Jag drömmer om en systemkamera och drömmer om att jag vore en fantastisk fotograf
Jag gillar korsord
Jag är lyckligt lottat. Jag har en man jag älskar, två underbara döttrar och de har varsin fantastisk kille.
Sen ska man skicka den vidare till sju andra kreativa bloggare. Så svårt detta är finns så många fina bloggar! Men jag väljer
Älskar att pyssla men är dock lite lat
Jag är stormissbrukare av kaffe och nikotin
Jag gillar nya utmaningar, vill lära mig nya saker (nu väntar jag på boken om dominostickning)
Jag drömmer om en systemkamera och drömmer om att jag vore en fantastisk fotograf
Jag gillar korsord
Jag är lyckligt lottat. Jag har en man jag älskar, två underbara döttrar och de har varsin fantastisk kille.
Sen ska man skicka den vidare till sju andra kreativa bloggare. Så svårt detta är finns så många fina bloggar! Men jag väljer
Hennes fina foto och hennes ide om att vi ska träffas vi bloggare i norr.
Maria
På stickhjälpen för hennes fantastiska arbete med stickhjälpen!
Fröken Elsa
För hennes underbara möss, fantastiskt foto och den underbara julkalendern. Nåt fel på nån inställning i min dator så jag kan inte lämna kommentarer hos henne men en hälsning här!
Mia
Och tillbaka till Mia (denna gång länk till hennes svenskspråkiga blogg). Mia har även hon ett fantastiskt foto och en underbar blogg
Mina bloggvänner
Alla mina fantastiska bloggvänner ute i cybervärlden som skriver härliga bloggar, lämnar goa kommentarer, låter mig vara en del i denna fantastiska värld där alla är vänliga och snälla, ingen nämnd och ingen glömd! Flera av dessa finns i min länklista till höger titta gärna in hos dem om du inte gjort det förut!
Maria
På stickhjälpen för hennes fantastiska arbete med stickhjälpen!
Fröken Elsa
För hennes underbara möss, fantastiskt foto och den underbara julkalendern. Nåt fel på nån inställning i min dator så jag kan inte lämna kommentarer hos henne men en hälsning här!
Mia
Och tillbaka till Mia (denna gång länk till hennes svenskspråkiga blogg). Mia har även hon ett fantastiskt foto och en underbar blogg
Mina bloggvänner
Alla mina fantastiska bloggvänner ute i cybervärlden som skriver härliga bloggar, lämnar goa kommentarer, låter mig vara en del i denna fantastiska värld där alla är vänliga och snälla, ingen nämnd och ingen glömd! Flera av dessa finns i min länklista till höger titta gärna in hos dem om du inte gjort det förut!
måndag 11 januari 2010
Det finns ett liv efter jul!
söndag 10 januari 2010
Städa ut julen
Sen är det dags att ta ner julgardinerna och släppa in ljuset som är på väg tillbaka!
lördag 9 januari 2010
fredag 8 januari 2010
Blia!
Tack för tipsen om mina Gotlandsmuddar. Jag följde Mias råd och bytte plats på det svarta och vita och genast såg allt bättre ut!
Ha nu en riktigt go fredagskväll och missa inte Let´s dance!
torsdag 7 januari 2010
Mera sticklådor!
Däri passade sjalstickningen precis!
Kylan håller i sig. På väg till jobbet imorse uppmätte jag 33,5 grader. Det är lite för kallt i min smak. Det är lite mildare nu med bara minus 26. Värmen var är du?
tisdag 5 januari 2010
Nytt år och nya stickningar
måndag 4 januari 2010
Garnet
Kylan fortsätter, uppmanar inte till nåt annat än att sitta in och kura med stickningen! Inte ens hundarna trivs ute! Mannen har just gått på prom men en av hundarna skicka han in igen, hon ville inte följa med!
söndag 3 januari 2010
Vinter och kallt!
Vår nyårsballong verkar inte ha synts till någonstans, kanske for den till nordpolen! :)
fredag 1 januari 2010
Snöa det nya året in!
Idag blir en softardag med mycke stickning! Ha en god fortsättning allihop!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)