Ute är det strålande sol men det är tyvärr inte så varmt i luften och det drar lite kallt men vad gör det, bara solen skiner!
tisdag 1 juni 2010
Babyfilt
Ute är det strålande sol men det är tyvärr inte så varmt i luften och det drar lite kallt men vad gör det, bara solen skiner!
söndag 30 maj 2010
Innovativ tårta!
Ute lyser solen och det är varmt, fram med dammsugaren sen ska ut och njutas innan jag far på jobbet!
lördag 29 maj 2010
Ny sjal på G!
Ute regnar det så man behöver inte ha ont av vädret ialla fall när man jobbar. Snälla Carla berättade att det nog är bladlöss som suger björksav och mycke riktigt när jag gick ut och kollade björken som står lite ovanför så är den full i löss! De hade nog blåst ner i min balja för det blåste ganska hårt den dagen! Så mina plantor får nog vara i fred, känns tryggt!
Ha en trevlig helg allihop!
fredag 28 maj 2010
Invasion!
torsdag 27 maj 2010
Mera syövningar!
Ikväll har vi personalmiddag, ska på ett nyöppnat ställe så det blir spännande och gott hoppas jag! Finns det nåt bättre än att få gå ut och äta, gå till dukat bord och slippa diska sen?
onsdag 26 maj 2010
Brummelibrum.........
Imorse började S sambo N sin resa mot Afganistan. Det känns inge kul, det är lite osäkert där! Med sig hade han iallafall en hel påse med nallar till barnen där. Jag hade plockat ut ett gäng på ICA när de körde sin kampanj att man fick ett gosedjur för en rabattcheck och några köpte jag ju på loppis.
måndag 24 maj 2010
Blockad och klar!
Fiffel och Tråd
HÄR!
söndag 23 maj 2010
Inte bara vi som haft besök!
Vi har haft besök av dotter S och hennes N. Alltid lika kul! Vi grillade igår kväll och hade det mysigt. (Det är hon som fotat.)
Tack Popylinda för beskrivningen!
lördag 22 maj 2010
Symaskinen fortsätter att arbeta!
torsdag 20 maj 2010
Sommar och sammarsjal
Min vita sommarsjal i en bomullsblandning är nu klar och blockad. Lite orolig att den blev liten men får se när den är blockad. Jag har garn kvar så jag kan sticka på den några varv till om jag vill.
Molly hälsar och tackar för all uppmuntran och alla tips. Hon ska försöka härda ut ett tag till, han är ju ganska söt när han sover!
onsdag 19 maj 2010
Hålla där ute!
Matte är borta och jag har tjuvlånat datorn (säg inget till matte snälla!) och sätter nu mitt hopp till internet!
Hälsningar Molly
tisdag 18 maj 2010
Grodyngel
söndag 16 maj 2010
Åter till ämnet.......
Men fem stickningar är egenteligen lite mycke. Jag stickar lite här och lite där och det känns som om ingenting blir färdigt. Men nu anar jag slutet på en del.....
lördag 15 maj 2010
För jag har varit på loppis....
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)