
JA så är man hemma. Hemresan gick bra utom just på det här tåget Göteborg-Stockholm då solen stekte och AC:n i vagnen inte fungerade. Veckan gick så fort, tiden bara flög iväg! Jag har blivit så uppassad och har inte lagat mat på hela veckan, jo jag har diskat några gånger. Sen har vi cyklat och cyklat, vilken underbar cykelstad, nästan inga backar och så vackert!

En hel del utflykter gjorde vi och en till Göteborg. Några garnköp blev det inte men besök i Botaniska trädgården och Äventyrsgolf som fanns bredvid slottsskogen. Kan klart rekomenderas!

Dom andra var mest ner i bunkrarna :)

Bara för dom att bita ihop och fortsätta!

Det finns inga kort på mig i nån bunker.........då kan jag väl inte ha varit ner i någon..... men jag förstår inte, jag förlorade med 20 slag...... hur gick det till?
Stickade gjorde jag på tåget, upptäckte ganska snart att det funkade bäst med en enkel stickning annars kom jag bort mig hela tiden så det är två stickningar som det blev stickat på, återkommer med det!
Nu ska jag kika runt bland bloggarna och se vad jag missat!