torsdag 26 maj 2011

Snart resklar!

Här står den min resväska och väntar på att bli packad. På tisdagmorgon sätter jag mig på tåget och åker ner till Vänersborg till äldsta dottern och hennes sambo. Ska bli så kul både att få träffa dem och att få göra "nåt annat"!

När jag handlade idag hade de fått hem krukrosor och där såg jag den här varmgula rosen och habegäret slog ner som en bomb!

Jag tror jag blir knäpp på min nya dator (en bärbar). Det började med att jag kunde skriva inlägg men inte publicera dem så det blev att starta "gammdatorn" för att publicera och nu kan jag inte logga in ens och skriva ett inlägg. Vad är det för fel? Det fungerar ju på gamla datorn!

17 kommentarer:

nattugglan sa...

ja de e du inte ensam om.. jag kan inte heller skriva inlägg.o sen så är man anonym.. fast hur många ggr man skulle logga in,,, blir vansinnig.. Va roligt at få åka ner till vänersborg.. där hade jag en brevkompis en gång i tiden.ha det så bra!!nattugglans garnpåsar...

nattugglan sa...

hihi.. vissa ggr så lyckas det ser man ju nu.. kanske det reder opp sej..måste va nått fel i blogger..

Bonsai-Anna sa...

Jag tycker också det har varit flera fel med Blogger sista tiden. Ofta kommer jag in på bonsaisidan men kan inte logga ut för att logga in på nytt och skriva på virksidan, jag blir liksom fast på det ena stället. Kanske ska prova på "gammdatorn" jag också, vi har ju en sån här också...

Ha så roligt på resan! Vänersborg är fin stad, den har jag många minnen ifrån.

BiZen sa...

Ha det jättetrevligt på resan. Det är skönt komma bort och uppleva något annat än vardagen hemma.
Har också haft problem med att inläggen bara gått upp i rök, inte gått att publicera.Man blir så less!Hoppas det här kommer fram!
Kram! //BiZen

Call design sa...

Välkommen till västkusten!
Hoppas att du får en trevlig resa!
Kramar

fale artut sa...

Hoppas att resan blir bra! Här är det ingen ordning alls på blogger, lika bra att stå på vedbacken....Lugn o Fin!

Susilull sa...

Ser att föregående skrivare redan hälsat dig välkommen till Västkusten, så jag upprepar detsamma! Alltid kul att komma iväg några dagar och få miljöombyte!

Rosenvante sa...

Så knasigt det blev för dig med nya datorn. Hoppas det reder sig snart.
Så det blir en sådan där härlig tripp söderöver igen. Tisdag sa du, synd för på torsdag åker jag, annars kunde vi kanske tatt en fika om du bytt tåg i Stockholm.
Vilken underbart varm ros, det förstår jag ju att du ville ha just den.

Hoffmans Design sa...

Ha så kul på resa och även framme.
Kram

Paradiset Kaos sa...

På vissa bloggar kan jag inte kommentera och det har varit lite krångel, men jag hoppas det ordnar sig snart.
Vilken ljuvlig ros

Sanna sa...

Vad härligt att komma iväg ett par dagar. Att få umgås med familjen dessutom kan det bli bättre?

Hoppas det blir en riktigt trevlig trip.

Kram

Mia sa...

Jag har haft problem jag också, men idag fungerar det igen, ännu då, tvitvi.. vad skönt med en resa, lite omväxling. Jag delar din krigsföring med maskrosor, blir inte mycket tid till något annat, jo krig mot sniglarna också förståss..
Ha det fint och njut tiden på resan :)

Pysselfarmor sa...

Ha det jätteskönt och skojigt....jag ska också fara någonstans ;-)

Cecilia sa...

Jag skyller också på mina dator att allting krånglar...kanske är det blogger?
Ha det så mysigt i Vänersborg! Lång resa så jag antar att du packat ned ordentligt med garn?!
Vänersborg är en fin stad, tycker jag!

Metta sa...

Visst är det tråkigt när inte datorn fungerar som man vill. Det har tyvärr varit litet krångel med Blogger sista tiden, vilket de flesta av oss känt av. Hoppas det verkligen löser sig för dig.
Önskar dig en mycket trevlig resa till Vänersborg!
Vilken underbar färg på rosen!

AnJa sa...

Men! ska du åka bort nu när jag har kommit hem!!! Hoppas du får det riktigt mysigt. Man behöver miljöombyte lite då och då.

Sunna sa...

blogspot har verkligen bekymmer nu, det trilskas för mig också, ha en bra semester