tisdag 10 maj 2011

Paket i brevlådan!

Nu är jag less att vända och vrida på bilden, har lagt in den femtielva gånger och blogger lägger den fel! Iallafall har jag fått ett paket idag, ja som älskar paket! Jag vann en bok i Stickhjälpens utlottning bland dem som skickat in bidrag. Får sätta mig och bläddra ordentligt ikväll!
Har varit in till stan och shoppat lite och lunchat med lilla dottern, alltid lika trevligt! Sen har jag tagit mig en cykeltur men inte är orken så stor efter två veckor i sängen!

9 kommentarer:

Susilull sa...

Grattis! Alltid kul med paket i brevlådan! Jag fick ett litet idag, innehållande en knitpro sticka och lite tillbehör.
Hoppas dina krafter snart återkommer!

Pysselfarmor sa...

Grattis!

Pysselfarmor sa...

kom på att jag skulle säga att jag scannar annan dag...håller på med en dopklänning. Dop på söndag.

Sunna sa...

Grattis till vinsten, jag är ju med i den boken

nattugglan sa...

Tusen grattisar... kikka

4U2 sa...

Grattis, kul att eldsjälar som du som ställer upp får vinna något ibland!

Hoffmans Design sa...

Bry dej inte vi får vända på huvud. Grattis
Kram

Anki sa...

Grattis! Den boken fick jag också i brevlådan idag för jag hade beställt den från Bokus :D

AnJa sa...

Kul! Den bläddrar jag gärna i nästa gång vi ses. Upptäcker att det måste vara flera dagar sedan jag var inne på bloglovin, verkar ha massa inlägg från alla att ta igen :-)