onsdag 4 maj 2011

På väg upp!

Förra våren köpte jag en kruka med små narcisser, sådana där som finns till påsk. Sen petade jag tydligen ner lökarna i jorden vilket jag inte minns men upp har det kommit två jättesöta narcisser knappt decimetern hög!
Själv har jag varit till doktorn. 160 i sänka och inga symtomer på nåt men läkarn verkar vara på rätt spår och pencillinet har börjat ge verkan. Nu är jag bara småfebrig ibland och orkar sitta uppe nån liten stund så jag hoppas det fortsätter så här.

13 kommentarer:

fale artut sa...

Nu får Du allt vara rädd om Dig! Håller tummarna!

Sunna sa...

Så skönt att höra att det är på rätt väg, orkar man inte sticka då är man dödssjuk, jag blev ju riktigt orolig för dig

Anna sa...

såna överraskningar är betydligt trevligare än att vara sjuk! hoppas bättringen fortsätter!

AnJa sa...

Ja nu håller vi tummarna att du frisknar till!

Mmatilda sa...

Tur att du mår lite bättre, men jag hör ju att du inte är bra ändå. Det var i alla fall skönt att få ett livstecken från dig!

Call design sa...

Nu måste du bara bli frisk, din stackare! Men vacker är blomman och det är ju glädjande!

nattugglan sa...

Krya på dej..Jag gjorde samma sak ifjol..satte ner dedär små lökarna o nu är de opp.. lite mera än 10 cm är mina.men så söta..kikka

Handgjorda drömmar sa...

Vilken söting!
Hoppas du kryar på dig!!!!
Kram Marie

Fiff sa...

Hoppas det blir bättre o bättre nu!

Mia sa...

Så trist, är du fortfarande sjuk, hoppas du snart är på benen igen :)

Pysselfarmor sa...

Nämen usch vad det blev långvarigt...krya på dig..

nattugglan sa...

Jag har inte fått nån kommentar förrut av dej..så jag vet inte vart de ha åkt..men denhär sista så kom nog fram..Hoppas det går bättre nu i fortsättningen.Inte är det många som har börjat här i åkern heller..men kör svämm kan man ju.Vi körde bottenviken runt i sista torsdags..så vid Ikea i Haparanda låg ju isen kvar ännu.o i Kalix hade den just ojust åkt..kram..kikka

Rosenvante sa...

Jisses, vad har du åkt ut för? Det låter ju inte alls bra med en sådan sänka. Hoppas verkligen det vänder nu så du blir piggare igen.
Under tiden får du glädja dig åt dina planteringar som du glömt.