söndag 1 november 2009

Och vinnaren är......

Så kul att så många ville delta i mitt lotteri! Nu har jag fått in många nya bloggar att titta på! Tyvärr har jag fortfarande problem att kommentera på vissa bloggar. Jag gjorde 64 lotter med nummer på som jag la i en skål skakade blundade och drog övervakad av Morgan. Nummer 32 och sedan till bloggen och börja räkna.
Nummer 32 och vem är det? Om inte filuren Lille N! Käre lille N nu stog det inte att släktingar inte får delta så jag "diskar" dig istället för att försett dig med två platser. Både komentar 31 och 32. Sen kan du gärna få skriva upp garn och stickor på din önskelista till jul så ska du få det och jag ska så gärna lära dig sticka! :)
Jag drog en ny lott och det var 56. Jag har räknat både framifrån och bakifrån, det är inte lätt att räkna på skärmen!
Grattis Soili som var nummer 56!
Mejla mig din adress så ska jag skicka garnet!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Slask i given svärmor!! Slask i given!!
Diskad av sin egen svärmor... Ska ta upp detta med tävlingledningen.

Sunna sa...

Hej, läste att dina tjejer ville ha flätstickade knästrumpor, på drops design hittade jag ett par jättesnygga jag testade i helgen, stickor nr.8 du kan ju tänka dig vad fort de gick, hör av dig om du inte hittar det.

Monica Hansen sa...

Grattis!

Rosenvante sa...

Är du tuff mot din släkting????? Antar att det kommer att bli en konflikt framöver. :D
Grattis Soili till vinsten.

Mia sa...

Ja, så har du ivarjefall en julklapp avklarad då ;) Grattis till den heldige vinnaren !!