tisdag 20 juli 2010
Nytt på gång!
måndag 19 juli 2010
Vi njuter!
Är nog bäst att börja förbereda middagen. S och N kommer hit. Sen får jag väl börja värma upp och ladda för jag gissar att det blir en ny badmingtonmatch sen!
söndag 18 juli 2010
Nu har jag semester!
fredag 16 juli 2010
onsdag 14 juli 2010
Nåt nytt!
Nu jobbar jag ikväll och sedan två dagar och sen.......... Varför blir man så nojig och varför är de så tunga och långa sista dagarna inför semestern?
tisdag 13 juli 2010
Kosläpp!
De hade till och med tid att stanna för fotografering. De var ena riktiga linslusar!
måndag 12 juli 2010
Mycket att glädjas åt!
Jag har fått nån ohyra på mina Aklejor så jag har fått klippa ner nästan alla men de vita verkar friska och blommar vackert!
Fyra arbetsdagar kvar. På fredag kockan halv två går jag på semester! Visst finns det mycke att glädjas åt!
söndag 11 juli 2010
Å vad gör Morgan idag då?
fredag 9 juli 2010
African flower
onsdag 7 juli 2010
En Award och bloggtips!
Jag tackar allra ödmjukast, jag har fått en Award av Magganmagi! Det är nåt visst med att få Awarder......Eftersom jag redan avslöjat så mycket om mig själv så det finns inget av intresse kvar! Den här gången väljer jag att skicka Awarden vidare till Alla mina bloggläsare Utan er vore det inte värt att blogga och Tack för alla goa fantastiska komentarer! Men jag tänkte tipsa er om en blogg som en god vän till mig har. Kika in och titta på hennes fina Bonsaier, gissa om jag är avundsjuk på hennes blick för att forma dessa konstverk och hennes tålamod! Annas bonsaiarium
tisdag 6 juli 2010
Färdiga sockar!
Varmt är det så det förslår. Klipper sista biten på gräsmatten men suck och pust! Måste nog ta en sval dusch innan jag går ut och fortsätter!
måndag 5 juli 2010
Award och utlottning
Jag har fått en Award av Poppylinda! Sömnadskonstens mästare! Så hedrad jag känner mig! Jag tackar så innerligt! Till Awarden hör att berätta 7 intressanta saker om mig själv. JAg har ju nyss avslöjat fem och jag tror rent av att nått av de avslöjandena var gammalt när jag tänker efter. Men kanske det finns nåt mer, en sak snor jag rakt av från Poppylinda, stämmer urbra på mig:Är stökig av mig men är väldigt organiserad inne i huvudet och har koll var jag har alla saker. Dvs, jag städar men stökar ner lika snabbt efteråt.
Jag och min man har varit tillsammans i över 30 år!
Min familj är mitt allt och där ingår mina två flickor som är de mest underbara man kan tänka sig! (Sedan har de varsin jättego kille!)
Min första symaskin ärvde jag av mormor. En gammal grön Huskvarna. Idag har jag väldigt ont av att jag bytte in den!
Har väldigt dåligt bildminne. Har lite svårt att känna igen folk jag bara träffat som hastigast vilket kan vara väldigt pinsamt.
Jag gillar blått och vinrött!
Jag och min man har varit tillsammans i över 30 år!
Min familj är mitt allt och där ingår mina två flickor som är de mest underbara man kan tänka sig! (Sedan har de varsin jättego kille!)
Min första symaskin ärvde jag av mormor. En gammal grön Huskvarna. Idag har jag väldigt ont av att jag bytte in den!
Har väldigt dåligt bildminne. Har lite svårt att känna igen folk jag bara träffat som hastigast vilket kan vara väldigt pinsamt.
Jag gillar blått och vinrött!
Det blev fem men jag nöjer mig där kommer inte på nåt mer. Sen ska man skicka den vidare till sju andra bloggare
Sunna
Bland växter och stickor
Sussilull
Call Design
Fiffel och tråd
Handarbetskorgen
Och alla andra fina bloggar!
Bland växter och stickor
Sussilull
Call Design
Fiffel och tråd
Handarbetskorgen
Och alla andra fina bloggar!
söndag 4 juli 2010
Mormorsrutor
lördag 3 juli 2010
Tack!
torsdag 1 juli 2010
En award till mig!

Tack snälla goa Fale Artut för denna Award och dina snälla ord om mig!
Till den hör att säga fem saker om mig själv som inte är så kända
Åskan
Jag är väldigt rädd för åskan och inatt gick den hårt. Som minst räkna jag till två mellan blixten och smällen och då fräste det i kontakterna!
Eriksson
Jag hette Eriksson som ogift. Jag tror nog att jag är släkt med Gustav Vasa han hette ju också Eriksson :)
Skostorlek
Jag har 39 på skorna men står trots det inte så stadigt på backen. Jag är ganska flasut!
Dataspelsnörd
Jag fastnar lätt i nåt dataspel och då kan jag spela det nästan maniskt tusen gånger eller så. Inga sånadär avancerade spel utan enkla pling-plongspel som inte kräver så stor tankeverksamhet
Sylt
Jag tycker inte om sylt. Speciellt lingonsylt! Den enda sylt jag äter är hjortronsylt till våffler och fläskpannkaka, till plättar är det smör och socker som gäller!
Det var fem saker om mig och nu till de fem som jag skickar Awarden till.
Rosenvante
Min goa bloggvän ute på Gotland!
Poppylinda
Som har inspirerat mig att sy och lärt mig en massa med sin mönster och beskrivningar!
Calloweena
Som inspirerade mig med sin bröllopssjal och hjälpt mig att få tag i mönstret på den!
Anja
Som försöker lära mig spinna!
Alla
Som lämnar kommentarer hos mig, kommentarerna betyder så mycket!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


