Matte är borta och jag har tjuvlånat datorn (säg inget till matte snälla!) och sätter nu mitt hopp till internet!
Hälsningar Molly
Mia Bengtsson har en utlottning på sin blogg och det är inget litet paket hon lottar ut! Vill du vara med så kika in HÄR! Gissa om jag vill vinna? Jag har ju kommit igång med virkandet nu så det skulle vara jättekul!
Dagens bild blir den första lilla gullviveblomman som slagit ut! Det snöar faktiskt inte ute idag trots att jag är ledig så jag kan fortsätta att rensa mina rabatter. Och mannen har kört fram skottkärran!
Lilla dottern har varit hemma på blixtvisit då visade hon mig hur man fixar bilder i fotoprogrammet så här är min första ekorrbild! (förut har jag skickat bilderna till henne och hon har skickat tillbaka dom) Den har blivit ännu brunare och sommaraktigare i pälsen! Då jag hade förra ekorrbilden p bloggen fick jag frågan om det regnade solrosfröskal här man det gör det inte! Vi har två fågelbord som ständigt fylls med solrosfrön och vi har mängder med fåglar här. Mannen sa häromdagen att när de har ätit upp den här säcken har de mumsat i sig 100 kg solrosfrön i vinter och det blir mycket skal av det!