måndag 6 juni 2011

Ullared

Idag har jag varit till Ullared. Vi laddade först med kaffe och macka och sen gick vi in på det omtalde varuhuset men inte vet jg om jag blev sådär jätteimponerad. 305 kronor kostade det mig så det blev ingen jätteshopping men nu har jag varit där! Jag var ju länge den enda i Sverige som inte varit på IKEA men gjorde faktiskt den premiären fär sådär 15 år sedan. En av förklaringarna till det är att vi har 35 mil dit.

Vädret har varit super tills idag. Fast imorse körde vi ut ur det dåliga vädret och när vi var i Ullared och sedan på Varbergs fästning var det strålande sol och jättevarmt men nu går åskan hårt här i Vänersborg, strömmen har farit och jag är hungrig!
Igår ute på kolonilotten hittade N en liten groda han gjorde ett grodbad till, jag gillar gordor! Vi får tacka för alla tios om vad trädet kan vara och vi hoppas på goda körsbär synd bara att jag inte är här när de mognar! Imorgonbitti börjar jag min resa hemmåt, vad denna vecka gått fort!

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Jag har bara varit en gång på Ullared och jag tyckte det var ganska kul faktiskt.
Hoppas du får en fin resa hem och att du fått nått i magen nu också. Här har det varit hur fint väder som helst, så varmt att man till och med var glad att man var inne o jobba idag.

AnJa sa...

Vad berest du har blivit! Ullared!!! ;-) Här är supersommar men det blåser. Hörde att det skulle vara hemskans åskväder neröver. Välkommen hemåt!