onsdag 3 mars 2010

En award till mig!

Jag har fått en Award av Rosenvante! Tack snälla du jag behövde lite solsken nu! Till awarden följer att:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

Jag skickar den naturligtvis tillbaka till Gotland med sol till Rosenvante men jag har inte tänkt skicka den vidare till 12 bloggare. Jag ser att flera av de bloggar som gläder och inspirerar mig redan har fått den och sedan är det långt fler än tolv som inspirerar mig! Men jag ska skicka den till två som verkligen har inspirerat mig sista tiden! Den ena är Ulliga gulliga saker med sin utmaning att prova på nåt nytt. Jag brukar titta på hennes scrapbookingalster som är så fina och hade tänkt gå en kurs i Scrap booking så då tänkte jag perfekt vinst och jag ska prova nåt nytt men tyvärr jobbade jag helgen kursen var och jag kunde inte vara med. Men så såg jag om en tävling hos Handgjorda drömmar och blev helt tagen av hennes fina alster och fick sån inspiration att ta fram min dammiga symaskin som jag nästan aldrig använder nu mera och gick och köpte tyg. Anmälde mig till utlottningen både hos Handgjorda drömmar och utmaningen hos Ulliga gulliga saker. Nu har tyvärr en förkylning flyttat in hos mig och än verkar den inte villa flytta från mig men när jag blir frisk ska jag.....
Handgjorda drömmar och Ulliga gulliga saker skickar jag awarden till!

Sen så skickar jag lite solsken till er alla bloggare, vilken tur att ni finns annars vore min stickning bra trist!

3 kommentarer:

Handgjorda drömmar sa...

TACK så mycket - goa du!! Så lustigt för jag har precis fått en sådan award, men inte hunnit skicka den vidare... Å du var en av dem skulle få den - så du får tillbaka den till dig oxå!!! Läste inlägget om din far... beklagar verligen och hoppas slutet var fint.. Hoppas solen skiner på dig å krya på dig!
Många kramar Marie

Mia sa...

Det måste vara dina solstrålar som nått hit då, för äntligen har jag lite takdropp :)
Sköt om dig !

Veronica Tingvall sa...

Tack gulliga du :-)
Kram/veronica