söndag 7 mars 2010

Solen kom tillslut!

Igår när solen sken tänkte jag att imorgon ska jag trotsa förkylningen och gå ut och sätta mig i solen men morgonen kom och från den grå himlen dalade stora lapphandskar ner! Vilken besvikelse men nu har solen kommit till mig från Call Design! Så glad jag blir behövde lite sol! Det står att den ska ges till dem som har inspirerat en och det är ju Call Design som har inspirerat mig till alla dessa sjalar! Jag skickar en jättestor sol tillbaka till dig eftersom du gav inspirerade mig och gav mig mod att prova sticka sjalar! Tack snälla du för både Awarden och all inspiration jag fått av dig! Eftersom jag har fått den tidigare väljer jag att inte skicka den vidare till någon speciell utan till alla bloggar jag brukar läsa och alla som tittar in på min blogg! Massor med solsken önskar jag er!

PS Titta in på Call Designs blogg hon firar ett år med en utlottning!

3 kommentarer:

Rosenvante sa...

Härligt det var du värd.

Mia sa...

En sol var då värmande, grattis, säkert mycket mer kärkommet än dom lapphandskarna..

fale artut sa...

Lite värme är aldrig fel!