fredag 1 maj 2009

Jag har investerat!

Jag har handlat hos Love Knitting! Tre virknålar! Så nu är jag rik som har fyra stycken dylika. Har börjat på en ny amigurumi och det går som en dans med den nya nålen. Inte ont i fingrarna alls! De är en ren fröjd att virka med. Kände när jag fick mitt första hemlispaket med garn och den första greppvänliga virknålen och jag testade att jag nog saknat virkningen en del, blev så inspirerad att bara virka vidare och vidare! Nu har jag nålar så nu har jag alla förutsättningar för att virka mera! Garnet på bilden är inte lila, det är nalle-brunt!

6 kommentarer:

Call design sa...

Jag ser fram mot hur dina virkprojekt kommer at bli, spännande!

Rosenvante sa...

:D Hade du inte köpt nya glasögon??? Nallebrunt du är rolig du.

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Bra med lite handarbetslyx!

Johanna sa...

Jag har just idag börjat virka, har inte virkat sen man gick i grundskolan... Började med en amigurumi och även en disktrasa i lin. Ska nog också investera i såna där virknålar för jag får ont i händerna efter bara några minuter...

Sunna sa...

Jag har också köpt dessa virknålar och lovat mig själv att hädanefter ska jag aldrig mer använda någon annan, så bra tycker jag om dem

Monica Hansen sa...

Skönt att de funkar:)