söndag 27 november 2011

Vunnen dröm!

Paketet jag fick innehöll en jättefin väska som jag vunnit hos Handgjorda drömmar! Och den är som en handgjord dröm!
Den har fack både för mobilen och almanackan som innehåller hela mitt liv som jag inte kan vara utan! (vet det eftersom jag har tappat bort en och helt plötsligt var som hela mitt liv borta och jag hade ingen aning om vad jag skulle göra eller vilka tider jag skulle passa!) Sen så ryms min lilla handväska som innehåller livets förnödenheter.
Och sist men inte minst rymms ju stickningen! Vad kan man mera begära av en väska?
Tack Marie jag blev jätteglad och jättenöjd!

12 kommentarer:

Maritas Maskor sa...

Vilken perfekt väska! Grattis!
Jag är precis likadan. Har "hela livet" uppskrivet i min kalender. Och att det även ryms en stickning i gör den ju inte sämre :)
Superfin sjal du visade i förra inlägget! Otroligt fint jobb!

Metta sa...

Grattis till den fina väskan! Helt underbar och samtidigt så praktisk, då man kan få med sig allt men behöver (givetvis stickningen).
Håller med Marita att sjalen från förra inlägget är jättefin.

Rosenvante sa...

Oj, den var verkligen jättesnygg. Så var ju färgen så snygg också.
Jag skriver alltid en lapp sen sitter det i mitt huvud, så kalender använder jag aldrig, bara på jobbet men där är det lite mera att hålla reda på.
Ha en fin första advent

Anonym sa...

Grattis till väskan och Glad första advent!

BiZen sa...

Grattis till en perfekt väska!
Har också allt i min kalender och massor av "bra o ha prylar" som alltid måste var med i väskan.
Skön fortsatt första advent!
Kram! //BiZen

Mia sa...

Det är ju perfekt, plats tillnödvändigheter och verkliga nödvändigheter. Jag tycker själv om rymsliga bagar. Stilig ser den ut också, grattis!
Ha en fortsatt fin advent :)

Pysselfarmor sa...

Vilken bra storlek på väskan - snygg och sober! Min kalender finns i mobilen och den uppdateras gentemot min kalender "på datorn"...så inget försvinner...nä inte ens om servern går sönder därför det finns backup på den. Jag har både mitt "jobb-liv" och "privata-liv" i samma kalender...jag kan gömma mitt privata-liv för mina kollegor - så himla bra.
Jo gissa om farmor var mallig ;-))

har ni någon snö?

Handgjorda drömmar sa...

Åh vad jag blir glad att du är nöjd! TACK för ett jättefint inlägg :)
Stor kram Marie

Mmatilda sa...

Vilken fin vinst! Jag brukar ofta sjunga [hand]väskans lov, brukar ju tycka synd om karlar som inte får ha en sån... Man har så bra ordning på sina saker, och alltid allting med sig.

Susilull sa...

Grattis till vinsten!
Snygg och perfekt väska på alla sätt och vis, kan det bättre bli?!

Mmatilda sa...

Ja jag räknar med att vi ses på torsdag!

Cecilia sa...

Nu när ruskvädret kommer börjar jag skulta efter en stadigare väska, den där ser ju superfin ut!