lördag 19 november 2011

Många nystan blir det!

Idag börjat världscupen i längdskidor. Själv skulle jag kunna vara med i världscupen i antal projekt på gång! Här är det bakstycke på en liten tröja till en av tvillingarna. Men det är verkligen inte min grej med flerfärgsstickning, alldeles för många nystan att hålla rätt på och sedan ett måönster att läsa och inte göra fel! Inte så enkelt att frogga heller. Tur nog är det små tröjor.
Ha en bra helg med mycke mys och stickning! Själv ska jag sticka, se skidåkningen och längta till kvällen och bubbelbadet!

6 kommentarer:

Mia sa...

Jisses, nio nystan som inte ska trassla sig var många nystan, men jag tänker mig framsidan blir fin.
Ha en fin lördag :)

AnJa sa...

Vilken tur att du ringde idag. Nu fick jag ju se herrarnas i alla fall :-) Ha det skönt i kväll!

Rosenvante sa...

Åh jag kan bara tänka mig hur snyggt det blir. Jag är ju precis tvärtom jag, ju mera mönster ju roligare är det tycker jag.
Jag har varit ute i skogen igen o plockat svamp, så vi frossade i svamp nu till maten i eftermiddags. Man vet ju inte om det är sista plocket man gör så det är bäst att njuta av det goda.
Ha det nu så skönt i badet. Hoppas du får ett glas vin på kanten också.

Pysselfarmor sa...

Visst är det roligt att sticka till "de små" ?!! Och jag har verkligen mysstickat hela helgen
;-))

Sunna sa...

men va duktig du är, fattar inte hur du kan se på tv samtidigt som man håller reda p¨å alla nystan, ha det gott

Mmatilda sa...

Du brukar ju säga att man ska ha många stickningar på gång samtidigt för olika situationer - men att ha just denna till tv-stickning det verkar lite svårt, tycker även jag1