Men just nu har jag extra mycke att se fram emot! Imorgon ska jag äntligen få fara på scrapbooking-kurs. Det har alltid varit när jag jobbat och naturligtvis jobbar jag imorgon men jag har bytt!
Sen på tisdag ska jag på årets utflykt! Jag ska för första gången i mitt liv få träffa en annan bloggare IRL! Nämligen Anja som har bjudit hem mig och jag ska få prova att spinna, gissa om jag längtar!
På onsdag kommer lilla dottern norrut och med sig har hon sin N. De ska bo här ett tag innan de flyttar in i sin nya lägenhet i Skellefteå. (och kanske gör jag Flygande Jakob varenda dag i ren glädje!) :)
Just nu känns livet gott!




