
Jag har fått en Award av
Heidi! Har ni aldrig varit inne på hennes blogg har ni gått miste om nåt!
Reglerna är följande:
- Använd Sunshine Award loggan i inlägget.
- Länka till den som nominerade dig.
- Skriv 10 saker om dig själv.
- Nominera 10 bloggare som inspirerar och förgyller tillvaron i bloggvärlden.
- Lämna en kommentar på dessa bloggares sida.
Så, 10 saker om mig:
1. Jag gillar mjuka garner, har stora problem med sträv ull!
2 Gillar att sticka på ganska tunna stickor 2,5 3 å 3,5.
3 Måste alltid ha en meditationsstickning, runt runt, fram och tillbaka, nån som inte kräver nån tankeverksamhet, stickas på när jag är trött och framför tv:n
4 Ålskar att se skidåkning och skidskytte med en meditationsstickning i knät!
5 Älskar att sticka med och inspireras av andra människor! Syjunta, stickcafe osv
6 Har alltid flera stickningar på gång!
7 Bland det bästa jag vet är att ligga å dra mig i sängen på morgonen, mer sovmorgnar åt folket!
8 Jag längtar efter mina barnbarn som kommer om två vecckor!
9 Önskar som Heidi att jag var en bättre fotograf! Jag kanske ska ge det som nyårslöfte att öva öva, jag som aldrig lämnar några nyårslöften!
10 Vad mer ska jag säga om mig själv? Att jag har dålig fantasi just nu? Jo jag blev väldigt glad att jag blev uppmärksammad med denna Award!
Jag skickar awarden vidare till:
Mmatildas virkstad,
Rosenvante ,
Cecilias handarbetskorg och
Anja!