fredag 14 oktober 2011

Ginas tunika

Fick lite fråger om vad jag stickar och vad det är för garn. Det är Ginas fina tunika som stickas i Fame trend, du kan kika på den här! Men som sagt ligger den och vilar nu, tror inte jag får byta stickan för den har inte gått av i fstet utan den är avbruten, kan någon ha suttit på den kanske? Inte för att jag vet om jag har gjort det......
Jobbar helg i helgen så det blir inte så mycke stickat mer än på rasterna och tur nog har jag ju fler stickningar!
Tack för alla kommentarer och ha en riktigt trevlig helg!

3 kommentarer:

Maritas Maskor sa...

Den är verkligen jättefin! Nu blir det ju en sak till i högen " att göra i framtiden" :)
Ha en bra helg och hoppas att du snart får tag i en ny sticka!

nattugglan sa...

men oj skit o piss för stickan...inte roligt då de går av.. kanske det va nå fel från början på den..Jättefin tunika. Garnet liknar mitt som jag stickar en sjal av.. men det är Novitas Puro..så härligt att sticka i..Nu bakar jag ..o så skall jag dammsuga..o inte bara sitta o sticka.skulle ju ha velat sy men min symaskin gick sönder igen!#¤¤¤(( ha en bra helg.

Mmatilda sa...

Ha en bra jobbarhelg då med reservstickningar!