
Jag har varit ute och provflugit min nytrimmade kvast, nu ska jag bara packa några stickningar och kaffepannan, vi ses väl på Blåkulla ikväll?
Jag har fått en award av Cecilai med bloggen Handarbetskorgen! Man blir så glad varje gång man blir uppmärksammad och att man har inspirerat nån! Just nu känns det som om jag bara stickar på vårkoftan och jag kan ju inte visa en bild på den varje dag. Det har varit mycke nu och orken och tiden har inte riktigt räckt till varken till stickning eller bloggläsning för att inte tala om min slända som inte spunnit på länge. Men imorgon ska jag försöka fota min grodgröna virkning och visa!
Ja, tänk om jag kunde den konsten men hos Crocheta kan man vinna en och jag har anmält mig och sen får vi se om jag kan konsten att vinna en bok! Har faktiskt inte virkat amigurumis på ett tag men jag har ju börjat på en i grodgrönt! Crochetas blogg är väl värd ett besök, där finns flera fina gratismänster och nu kliar det riktigt i virkfingrarna! Men ikväll är det stickning som gäller för det är hockey! Ikväll måste Skellefteå vinna, jag håller tummar och tår, egentligen mest tårna eftersom jag inte kan hålla tummarna när jag stickar! :)
Jag har fått en award från Rät & avig! Jag tackar allra ödmjukast! Inspirerande blog-award, ja man hoppas ju kunna inspirera någon. Ibland undrar jag varifrån jag fick inspirationen innan jag upptäckte alla stickbloggar? Ja, inte stickade jag lika mycke då. Och allt jag lärt mig från olika bloggar som jag inte hade kunnat om inte stickbloggarna fanns.....hemska tanke! Man ska skicka den vidare till 5 andra inspirerande bloggar.