tisdag 19 april 2011

Inspiration!

Jag har fått en award av Cecilai med bloggen Handarbetskorgen! Man blir så glad varje gång man blir uppmärksammad och att man har inspirerat nån! Just nu känns det som om jag bara stickar på vårkoftan och jag kan ju inte visa en bild på den varje dag. Det har varit mycke nu och orken och tiden har inte riktigt räckt till varken till stickning eller bloggläsning för att inte tala om min slända som inte spunnit på länge. Men imorgon ska jag försöka fota min grodgröna virkning och visa!
Jag skickar awarden vidare till alla bloggare för utan all inspiraion man får från er blev det inte mycke gjort, för att inte tala om glädjen över alla kommentarer man får!

Nu ska jag iväg på ett möte och sedan på flyget och hämta äldsta dottern med sambo som överraskande kommer hem över påsk!

4 kommentarer:

Rosenvante sa...

Glöm allt bloggande och stickande och njut nu av att få hem dottern och hennes pojkvän i stället.
Sen tycker jag ju att du är värd hur många awarder som det bara går att att få.
Kram

Mia sa...

Låter bekant, tiden går till annat. Spinna hörliksom vinterhalvåret till, nu är det mest utetid.
Ha en fin påsk med familjen :)

AnJa sa...

Så roligt att få oväntat besök. Du har väl Löfbergs Hemma :-) Ha en riktigt skön påsk!!!

AnJa sa...

Eller var det Gevalia????