tisdag 31 december 2013

Gott nytt år!

 
 
Några nyårslöften ska jag inte ge, de brukar inte hållas! Men jag kan önska att jag borde bli en bättre människa, äta nyttigare, motionera mera, lägga mer tid på städning men det blir en period sen faller man tillbaka. Stickningen ligger där i soffan å ser så mycket trevligare ut än dammsugaren som står i hörnet, dammråttorna yr runt och verkar ha det riktigt trevligt...... å sitter man och stickar så är det lockande att ha nått gott att stoppa i munnen........regnet öser ner och det blåser småspik.....mycket skönare i soffan.......
Så jag vill önska er ett riktigt Gott nytt år fyllt av garner, stickor, virknålar, mönster och inspiration! Tack alla som lämnat komentarer på min blogg, de förgyller verkligen!
 

6 kommentarer:

Mia sa...

Bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete, vet du ;)
GOTT NYTT ÅR :)

Pysselfarmor sa...

Igår och idag har faktiskt solen tittat fram här i Stockholm. Försökte liva upp mig själv genom att besöka Växthuset i Bergianska och titta på bl.a. kameliablommor.
;-))

Ha en skön nyårsafton och ett mycket gott 2014 önskas!

Cecilia sa...

Önskar dig ett gott nytt år och en skön nyårsafton!

AnJa sa...

Nyårslöften är överreklamerat :-). Om man inte lovar sig roliga saker... 2014 ska vi köpa husbil. Fiska mycket. Äta gott 5 av 7 dagar. Unna oss det vi känner för. Ha en fin nyårsafton och lyckligt nytt år!!!

Maritas Maskor sa...

Jag håller med dig precis. Men man måste ju gå hinna göra något roligt också, inte bara måsten.
Skickar kramar och önskningar om ett gott nytt år!

Rosenvante sa...

Gott Nytt År!
Håller helt med dig, dammråttor kan väl också få ha lite kul. :)