lördag 4 maj 2013

Nu är dom klara!

 Tröjorna till tvillingarna är klara sänär som på knäppningen bak men tänkte vänta och prova innan jag gör den klar. Känns båddde som en stor lättnad men också en viss saknad. En väldigt behaglig och lättstickad stickning. Garns som glider lätt och små korta stickor, kan det bli bättre? Men jag var faktiskt ganska less detta mönster, har ju stickat och stickat om så det räcker! (garn med okänt namn och mönster ur en veckotidning)
Och inget nytt har jag ju haft att visa upp på bloggen kan ju inte visa tröjstickningen varje gång i månader!
 På måndag tar jag flyget till grabbarna, oj vad jag längtar!

Ha en trevlig helg!

10 kommentarer:

Cecilia sa...

Det har ju varit en massa möda men de blev ju helt fantastiskt fina till slut!
Tänkte på dig idag när jag plockade vitsippor; nu kommer du ju lagom till vitsipps-säsongen! Hoppas du får se massor!

Pysselfarmor sa...

Superfina! De kommer mottagarna att gilla!

Paradiset Kaos sa...

De blev jättefina och gossarna kommer att bli snygga i dem. Och för mig får du visa hur mycket tröjstickning du vill.
Ha en fortsatt skön helg och trevlig resa på måndag!

Mmatilda sa...

Perfekt resultat! Ja du har kämpat bra, och helfina blev tröjorna! Tänk du som måste göra två av allting. Det blir ju som extra mycket, särskilt om man dessutom ska repa upp ibland...
Ha så trevligt på resan!

AnJa sa...

Sååå fina tröjor!!! Du får glädja dig att det inte blev trillingar :-D. Ha det så mysigt söderöver!!

Mia sa...

Du kan ju säkert mönstret utantill när du kommer till tröja två men kul med tvillingar som är lika klädda. Hoppas du får en fin tur :)

Maritas Maskor sa...

Men så fina de blev Mia, även om det blev många trista omtagningar. Så söta de kommer att bli pojkarna i sina fina tröjor! väl värda att vänta på.
Tack så mycket för dina kramar, jag behöver dem. Det är fruktansvärt svårt att bli av med sin älskade fyrbenta vän. tomheten är enorm.
Kram och ha det jättehärligt med smågrabbarna i veckan.

Fiff sa...

Bra jobbat!

Heidi sa...

så fina dom blev - väl värda allt arbete som du har lagt ner på dom!

Anonym sa...

Vilka härliga tröjor. Fint mönster!